Dylans kalas va fett kuul! =D

SHoo alla. råka skriva de här inlägget lite för sent haha för att ja bad yara att hjälpa mig och fixa min blogg . tack yara :D! iaf dylans kalas va as kul . vi gjorde mycket ochså i presenter gav alla pengar xD , vill inte berätta hur mycket han fick kanske inte får. Men det var riktigt kul sen fick vi godis och alla gick hem :). när jag kom hem va jag trött. men jag gick in på datorn : MSN ochså.. aja hr inget för mig e fortfarande inne på msn ska kanske dra och kolla på Tv snart sen sova =). men ni får ha en god Kväll ha det bra.
                                                             /Ozzy


Kommentarer
Postat av: yara FK.

msn data stängdes av, loggar in imorgon.



kram, yara.

2009-11-14 @ 21:58:34
URL: http://yarafk.tk
Postat av: osama

ok

2009-11-14 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0