Hade läxa att göra !

Tja. Sry jag hann inte skriva igår hur det gick i Bio:n för att jag hade en svenskläxa att göra och så blev jag lätt trött och gick och la mig. Men iaf det gick bra Filmen var Bra. den var typ 2:38 min lång tror jag XD. Blev kissnödig mitt i filmern för att jag drack all läsk typ innan filmen hade äns börjat. Dumt ! Men idag hade vi skola. Det gick bra bara lite tråkigt i början med mattematik men bättre i fortsättningen sen var det några som stökade i klassen. I lunchen åt vi potatisbullar =). De Va gott och sen kollade jag i skolansmatschema . de stog bara goda maträtter förutom onsdag och fredag fredag äre typ falukorv me ost! fett äckligt och onsdag äre fiskpinnar tror jag nåt me fisk . Jo och sista lektionen hade vi musik vi fick spela olika instrumment och sjunga en spansk, engelsk låt typ handlar om jul. Har tråkigt ska typ besöka andras bloggar och kolla nya grejer Iaf
                                           ///Osso


Kommentarer
Postat av: ramouna

vilken film??

2009-11-16 @ 19:31:57
Postat av: ramouna

aha oj hihi nu såg jag vilken film d var:D

2009-11-16 @ 19:34:42
Postat av: Steffy

feliz navidad

2009-11-16 @ 20:09:15
URL: http://bysteffy.blogg.se/
Postat av: osama

AHAHAHAHHAA, aa den xd

2009-11-16 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0