Utveckling samtal på torsdag!

Tja =D, kom på att ja ska ha utvecklingsamtall denna torsdag o.O har Skött mig bra Många dagar xD. den här veckan ska ja sköta mig bäst. så ja inte får dåligt . iaf imorn har vi idrott två gånger. plus att vi inte har någon läxa till tisdag :). men ja gjorde matteläxan för säkerhets skull till onsdag. sen hade vi glosor till torsdag men jag glömde och hämta glos-boken. vet knappt va de är för ord . hoppas de e enkla xD. men iaf har tråkigt, hade en bok och läsa ut som heter ''Försvunnen''. Ganska bra. bara tråkig i början ni borde kanske läsa den xD. men iaf ska typ gå nu. kanske hinner jag skriva ett nytt inlägg senare. Herrå!
                                                 ///ozzy


Kommentarer
Postat av: Pasha

hahah. du kommer säkert o misslyckas på engelskan om du inte har glos boken.

Sen när börja du heta ozzy?

Från osama bin ladin till osama kebiche. från osama kebiche till osso. från osso till ozzy...



WTF dude?

Va kommer efter osman? hahaa xD

2009-11-17 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0